Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017
|
|
Εργαστήριο Παιδ. & Ψυχολογίας
|
Εργαστήριο Ψηφιακά Συστήματα
|
Εργαστήριο Νάσου Τζώρτζη
|
Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
|
11:00-13:00
|
Μαθητές και δάσκαλοι ως δημιουργοί απτικών εκπαιδευτικών εφαρμογών
Γ. Παλαιγεωργίου
|
Ψηφιακές Πηγές και Έντεχνος Συλλογισμός στην Εκπαίδευση του 21ου αιώνα
Κ. Μέλλιου, Θ. Μπράτιτσης

|
Επιμορφωτικό εργαστήριο για το λογισμικό «ChoiCo»: Ένα διαδικτυακό περιβάλλον για τον σχεδιασμό ψηφιακών παιχνιδιών
Μ. Γριζιώτη, Χρ. Κυνηγός, Μ. Ξένος, Ν. Γιαννούτσου
Εγχειρίδιο χρήσης του λογισμικού
αγγλικά: 
ελληνικά: 
Επιπλέον υπάρχουν διαθέσιμα παραδείγματα online στην ιστοσελίδα του ψηφιακού εργαλείου:

|
Εξοικείωση με το λογισμικό Easy Java Simulations και το μικροελεγκτή τύπου Arduino για δημιουργία προσομοιώσεων STEM
Δ. Μαστοροδήμος, Σ. Ψυχάρης

|
13:00-13:30
|
Διάλειμμα
|
13:30-15:30
|
Αμφιθέατρο
|
Έναρξη Εργασιών Συνεδρίου - Χαιρετισμοί
|
ΠροσκεκλημένηΟμιλία
Fostering collaborative learning with social media tools
Professor Elvira Popescu, University of Craiova, Romania

|
Προσκεκλημένη Ομιλία
Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων στην Σχολική Πράξη
Καθηγητής Δημήτριος Σάμψων, Curtin University, Australia

|
15:30-16:00
|
Διάλειμμα
|
|
Αίθουσα 203-204
|
Αίθουσα 232
|
Εργαστήριο Νάσου Τζώρτζη
|
Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
|
16:00-18:00
|
ΘΠ3: Εκπαιδευτικές Εφαρμογές του Ιστού 2.0
Προεδρείο: Γ. Παλαιγεωργίου, Παν. Δυτ. Μακεδονίας, Α.Γόγουλου, Δρ. Εκπαιδευτικός ΠΕ19
|
ΘΠ7: Αξιοποίηση Ψηφιακών Παιχνιδιών στην Εκπαίδευση, Σχέδια Εργασίας
Προεδρείο: Ηλ. Καρασσαβίδης, Παν. Θεσσαλίας, Γρ. Τσαγκάνου, Δρ. Εκπαιδευτικός ΠΕ19
|
Εφαρμογές Αναλυτικής Εκπαιδευτικών Δεδομένων στην Σχολική Τάξη
Σ. Σέργης, Δ. Σάμψων

|
Εισαγωγή στο σύστημα εκπαιδευτικής ρομποτικής Edison - Ελέγχω, προγραμματίζω, κατασκευάζω ρομπότ
Κ. Γλέζου

|
|
Εργαστήριο Παιδ. & Ψυχολογίας
|
Εργαστήριο Ψηφιακά Συστήματα
|
Εργαστήριο Νάσου Τζώρτζη
|
Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
|
18:15-20:15
|
Από την ψηφιακή αφήγηση στην Επαυξημένη Πραγματικότητα. Υλικό από μαθητές για μαθητές
Δ. Ράμμος, Θ. Μπράτιτσης
|
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη αξιοποίηση έργων τέχνης για την καλλιέργεια δημιουργικής και κριτικής σκέψης
Σπ. Παπαδάκης, Ι. Φραγκούλης
(ακολουθία σε LAMS 3.0)
(ακολουθία σε LAMS 2.3)
|
«Φωτιά στο Δάσος» - Διδασκαλία εννοιών πολυπλοκότητας με χρήση μοντέλων σε πολυπρακτορικό περιβάλλον προσομοιώσεων (NetLogo)
Ανθ. Χαλκίδης, Αρ. Γκιόλμας, Αρτεμησία Στούμπα, Μ. Κονταξή, Κ. Σκορδούλης

|
Arduino και πειράματα Φυσικών Επιστημών από απόσταση
N. Δίντσιος, Σ. Αρτέμη, Χ. Πολάτογλου
|