Σκοπός του 5ου Πανελλήνιου Επιστημονικού Συνεδρίου «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ) είναι να προσφέρει τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας μεταξύ διαφορετικών κοινοτήτων που δραστηριοποιούνται ενεργά στην σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Μάθηση.

Ιδιαίτερη αξία έχει η σύνθεση θεωρίας και πράξης στο πλαίσιο του συνεδρίου μέσα από την ανοιχτή επικοινωνία ερευνητών και εκπαιδευτικών που επιδιώκουμε να συμβάλει

  • στην αναγνώριση των απαιτήσεων σχεδιασμού, αξιοποίησης και αξιολόγησης μαθησιακών περιβαλλόντων που ενσωματώνουν ψηφιακές τεχνολογίες, καθώς και
  • στην οικοδόμηση του προφίλ του εκπαιδευτικού-ερευνητή ικανού να επιλέγει, να αξιοποιεί ψηφιακές τεχνολογίες και να αποτιμά την αποτελεσματικότητά τους καθώς και να μαθαίνει δια βίου συμμετέχοντας σε κοινότητες, σχεδιάζοντας, κατασκευάζοντας και διαμοιράζοντας καλές πρακτικές, σενάρια και εκπαιδευτικό περιεχόμενο.

 Απευθύνεται

  • Στην κοινότητα των εκπαιδευτικών και των στελεχών της εκπαίδευσης που ασχολούνται με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
  •  Στην ερευνητική κοινότητα που ασχολείται με τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση και τη Μάθηση
  •  Στην κοινότητα των επαγγελματιών που ασχολούνται με την σχεδίαση και ανάπτυξη Ψηφιακών Τεχνολογιών και Υπηρεσιών για την Εκπαίδευση και τη Μάθηση
  •  Στους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές ακαδημαϊκών τμημάτων που ενσωματώνουν στα προγράμματα σπουδών τους μαθήματα για την σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση και τη Μάθηση


1. Διδακτορική Έρευνα στις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση και τη Μάθηση

2. Καλές πρακτικές αξιοποίησης σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαίδευση

3. Εκπαιδευτικές Εφαρμογές του Ιστού 2.0

4. Ανοικτή Πρόσβαση σε Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο, Ελεύθερο και Ανοικτού κώδικα λογισμικό (ΕΛ/ΛΑΚ) στην εκπαίδευση

5. Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα για την ενίσχυση μικτής και εξ αποστάσεως μάθησης

6. Μοντέλα, εργαλεία και καλές πρακτικές Ψηφιακής Αφήγησης Ιστοριών στην εκπαίδευση

7. Αξιοποίηση Ψηφιακών Παιχνιδιών στην Εκπαίδευση

8. Εκπαιδευτική Ρομποτική

9. Διδασκαλία, Μάθηση και εκπαιδευτική αξιολόγηση με χρήση των ΤΠΕ

10. Αξιοποίηση ΤΠΕ στην Ειδική Αγωγή

11. Επιμόρφωση και Κοινότητες Εκπαιδευτικών για την Παιδαγωγική Αξιοποίηση των ΤΠΕ

12. STEM στην εκπαίδευση

13. Μεθοδολογίες στην έρευνα για τις ΤΠΕ

14. ΤΠΕ και Οπτικοακουστικός Γραμματισμός στην Εκπαίδευση



  • Αρμακόλας Στέφανος, Παιδαγωγικό Τμήμα, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
  • Γιαννούτσου Νικολέτα, Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Γώγουλος Γιώργος, Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής, Περιφέρειας Δυτικής Κρήτης
  • Μακρή Κατερίνα, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. & Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Ματζάκος Νίκος, Παιδαγωγικό Τμήμα, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
  • Μουντρίδου Μαρία, Παιδαγωγικό Τμήμα, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
  • Μπούτα Χαρίκλεια, Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης & Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
  • Τζελέπη Μαρία, Εκπαιδευτικός ΠΕ19
  • Τσαγκάνου Γραμματική, Εκπαιδευτικός ΠΕ19, Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Φράγκου Στασινή, Εκπαιδευτικός ΠΕ04
  • Χαλκίδης Άνθιμος, Εκπαιδευτικός ΠΕ19 & ΕΤΠΕ


1. Διδακτορική Έρευνα στις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση και τη Μάθηση

2. Καλές πρακτικές αξιοποίησης σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαίδευση

3. Εκπαιδευτικές Εφαρμογές του Ιστού 2.0

4. Ψηφιακά αποθετήρια και μαθησιακά αντικείμενα, Ελεύθερο και Ανοικτού κώδικα λογισμικό (ΕΛ/ΛΑΚ) στην εκπαίδευση

5. Διαδικτυακά Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα για την ενίσχυση μικτής και εξ αποστάσεως μάθησης

6. Μοντέλα, εργαλεία και καλές πρακτικές Ψηφιακής Αφήγησης Ιστοριών στην εκπαίδευση

7. Αξιοποίηση Ψηφιακών Παιχνιδιών στην Εκπαίδευση

8. Εκπαιδευτική Ρομποτική

9. Διδασκαλία, Μάθηση και εκπαιδευτική αξιολόγηση με χρήση των ΤΠΕ

10. Αξιοποίηση ΤΠΕ στην Ειδική Αγωγή

11. Επιμόρφωση και Κοινότητες Εκπαιδευτικών για την Παιδαγωγική Αξιοποίηση των ΤΠΕ

12. STEM στην εκπαίδευση

13. Μεθοδολογίες στην έρευνα για τις ΤΠΕ

14. ΤΠΕ και Οπτικοακουστικός Γραμματισμός στην Εκπαίδευση

Back To Top