Τσαμπίκα Καράκιζα-Μαρία Μιχάλη

 

Βιογραφικό - Τσαμπίκα Καράκιζα

Γεννήθηκα στη Ρόδο και αποφοίτησα από το τμήμα Η­λε­κτρο­λό­γων Μη­χα­νι­κών και Μηχ/κών Η/Υ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Έχω μεταπτυχιακό δίπλωμα στην επικοινωνία (1999, ΕΚΠΑ) και στη διοίκηση σχολικών μονάδων (2014, Παν.Αιγαίου) και διδακτορικό δίπλωμα (2005) από το  Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, από το τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ. Η διδακτορική μου διατριβή έχει θέμα «Η μετατροπή της παιδαγωγικής σχέσης στη δικτυωμένη σχολική τάξη».

Από το 2006 μέχρι το 2011 δίδαξα στο Παιδαγωγικό τμήμα του Πανεπιστημίου Αιγαίου (ΠΔ 407/80), αντικείμενα σχετικά με την παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων. Από το 2007 μέχρι σήμερα είμαι Σχολική Σύμβουλος Πληροφορικής Νοτίου Αιγαίου (έδρα Ρόδος) και από το 2012 και Προϊσταμένη Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Βθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου.

  

Προσωπικός Ιστότοπος:  http://users.sch.gr/tsakarak/

Βιογραφικό- Μαρία Μιχάλη

Εργάζομαι ως φιλόλογος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το 1998 μέχρι σήμερα κι έχω υπηρετήσει σε σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου (για δύο σχολικά έτη: 2009-2010 και 2010-2011). Από το σχολικό έτος 2016-2017 υπηρετώ με οργανική θέση στο 2ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου-Δημήτρης Γληνός (Αττική). Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του τμήματος Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.  Δεύτερο πτυχίο στο τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου με κατεύθυνση Γλωσσολογία. Υποψήφια διδάκτορας από τον Ιούλιο του 2014 στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στον τομέα Γλωσσολογίας του τμήματος Μεσογειακών Σπουδών. Πιστοποίηση Α΄ και Β΄ επιπέδου στις Νέες Τεχνολογίες.

Κατά τα σχολικά έτη: 2011-2012 και 2012-2013 εργάστηκα ως φιλόλογος στο 5ο Γυμνάσιο Ρόδου, όπου και πραγματοποιήθηκε η ενδοσχολική επιμόρφωση - που αφορά και το θέμα της εισήγησης - με τη συνεργασία της σχολικής συμβούλου πληροφορικής κ. Καράκιζα.  Οι εκπαιδευτικοί είχαμε ενεργητικό ρόλο: αποτελέσαμε ομάδα δημιουργίας (οργάνωση, σχεδιασμός διδακτικής δραστηριότητας, εφαρμογή στην τάξη με παρακολούθηση των συναδέλφων κι ανατροφοδοτικά-εποικοδομητικά σχόλια).

Προσωπικός ιστότοπος : http://blogs.sch.gr/m_michali/

Back To Top